• Snag some vintage SPL team logo merch over at our Teespring store before January 12th!
lolnub
Reaction score
70

Profile posts Latest activity Postings About

• Hi there, I'd be happy to do an EV training job. Thanks for asking, feel free to reply with the pokemon you want EV'd.
    No problem :) I'll do more in two or so weeks, after my semester is up. :) Mind liking my thread?
    Oke thnks, zal binnenkort is proberen als ik wat meer tijd heb. Ik zorg dat ik volgende week klaar ben met EV trainen. Ik zag dat je 2 dagen per pokemon gaf, maar het kan zijn dat ik misschien pas vrijdag klaar ben, want ik van te voren weinig tijd. Ik hoop niet dat je dat heel erg vindt voor deze keer?
    Oke. Ik heb nog niet alles goed doorgelezen, maar je hebt je SID dus niet nodig om niet-shiny flawless pokemon te krijgen?
    En kan iemand het met een AR voor mij berekenen? Zou jij het bijvoorbeeld voor mij kunnen kijken aan de hand van de pokemon die ik jou dadelijk stuur?
    Ik ga nu de room in. Je moet nog wel even duidelijk aangeven welke vitamins je allemaal al gegeven hebt en wat ik nog precies moet doen.

Trouwens: hoe kan je zonder AR je SID checken?
    levelen hoeft niet, maar als je ze proteins zou willen geven zou wel fijn zijn. Jij kloont mn pokemon ook trouwens he?
    Om te EV'en: Regirock, Totdile en Impish Anorith. Voor de ruil had ik je al gestuurd. Ik ga nu even wat junk vangen en dan kom ik zo naar de wifi room.
    Ik zag trouwens op AWF dat je weer EV trainers nodig hebt? Wil ik graag doen als jij dat goed vindt. Hoe kan je trouwens je SID te weten komen als je geen AR hebt?
    Sorry ik moet nu ook weer gaan! misschien kan je morgenavond of vrijdag ruilen? Sorry dat het zo lang duurt!

Ik zag dat je geleerd had te RNG'en? Welke guide heb je daarvoor gebruikt als ik vragen mag?
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Back